2013年5月11日 星期六

Thanks to you


Thanks to you
You give me life
Give me your heart
And your shoulder when I need it to cry
You give me hope
When all my heart is gone
Wings, so my dreams can fly
And I haven’t to told you
And I haven’t been good enough
Making you see
chorus
My love for you will live in my heart
Until eternally through
I see your smile in the eyes of my child
I am who I am
Mother, thanks to you

You give me your word
Give me your voice
Give me your everything
Each breath of your mind
You believe
When I can’t remember how
You teach me my faith to survive
And I, never can do enough
Never thank you enough
For all what you are
repeat chorus
I know the treasure and feel the grace
Whenever I see your face
I see your smile in the eyes of my child
I am who I am
Mother, thanks to you

你給予我生命
給我你的心
給我你的肩膀  當我想要哭泣時
你給予我希望
當我的心如止水之際
給我雙翼,讓我的夢想起飛
我尚未告訴你
我一直不夠努力
讓你看到這一切


我對你的愛將永遠深植不疑
直到亙古永恆
我在孩子的眼中  看到你的笑容
我之所以成就今日
媽媽,要歸功於你

你給予我你的話語
給我你的聲音
給予我你的一切
心靈的每一盈氣息
你深信不疑
當我無法記起如何辦到
你燃起我生存的信心
但我,可以做的永遠都不夠
對你的謝意永遠不夠
你的一切


我知道你的珍貴 也感受到你的優雅
每一次我注視你的臉龐
我在孩子的眼中  看到你的笑容
我之所以成就今日
媽媽,要歸功於你

Richard Marx/Greatest Hits

沒有留言:

張貼留言

《有效的課程引導配搭》

2020/07/16 Stephen 引導或促進facilitate,簡單講,就是使事情變簡單。之前聽某位台灣師大的教授分享,教授的角色,簡單講,就是讓簡單的事情變複雜,這樣就能顯出教授的學問。 課程中的知識,許多人都知道,但如何讓他變簡單? 知識就好像菜市場的菜...