2009年6月3日 星期三

Servant Heart


瞻仰你奇妙可畏
Standing in awe of Your grace
吸引我快跑跟隨
Setting my feet in Your ways
進入你榮耀同在裡
Entering into Your Presence
定睛注視面對面
To behold you face to face

創造天地的天父
Father of heaven and earth
緊抱我在你懷裡
Holding me in Your embrace
湧流你愛環繞著我
Unfailing love that surrounds me
喔主我心驚嘆
Oh.. God I stand amazed

我親愛耶穌
My Jesus, my Lord
我一生所愛慕
You
re the love of my life
無論在何處
Wherever You go
我要與你同行
Wanna be by Your side

不再是我
No longer I
但讓基督掌權
But Christ living in me
我要服事你直到永遠
Serving You for all eternity

我定睛於你
My eyes set on You
在這天路奔跑
In this race that I run
不照我意思
No longer my ways
全憑你旨意
Let Your will be done

願作僕人
Make me a servant
主我全心愛你
My hearts ever true

倚靠十架
Clinging to the cross
我要跟隨你
I
ll follow You

我跟隨你
I'll follow You

沒有留言:

張貼留言

《有效的課程引導配搭》

2020/07/16 Stephen 引導或促進facilitate,簡單講,就是使事情變簡單。之前聽某位台灣師大的教授分享,教授的角色,簡單講,就是讓簡單的事情變複雜,這樣就能顯出教授的學問。 課程中的知識,許多人都知道,但如何讓他變簡單? 知識就好像菜市場的菜...